loading...
پرسش مهر 19
سمانه خاوند بازدید : 39 دوشنبه 02 مهر 1397 نظرات (0)

 

عکسی از اختتامیه مسابقات پژوهش سرا

 

در ابتدا در پژوهش سرا در رشته ی عکاسی و مقاله نویسی شرکت کردم . چیزی از نوشتن مقاله سر در نمی اوردم اما به کمک دبیر دبیرم خانم اسلامی خیلی چیز ها اموختم و به همراه دوستم مقاله ای نوشتیم و توسط دبیرم بررسی و اصلاح شد ،سپس برای منطقه فرستاده شد و بعد از داوری اعلام شد که رتبه ی دوم را کسب کرده ایم .

همچنین در عکاسی رتبه ی سوم را کسب کردم .

در هنگام مسابقات پژوهش سرا مهارت های لازم برای مقاله نویسی در سطح ابتدایی را اموختم و از دبیر عزیزم خانم اسلامی که در این راه، راه و روش را به ما اموخت متشکرم.

پس از اینکه در عکاسی رتبه ی سوم را کسب کردم به خودم امیدوار شدم و در مسابقات فرهنگی هنری در رشته ی عکاسی نیز شرکت کردم، همچنین به عکاسی نیز بسیار علاقمند شدم و دوست دارم امسال نیز در رشته ی عکاسی شرکت کنم به امید اینکه رتبه ای کسب کنم.لبخند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 497
  • بازدید کلی : 2,428